Merhaba hocam daha önce görmem azaldı diye 2 konu açmıştım. Bir şey soracaktım ben diş dolgusu yaptırmadan önce böyle bi sorunum yoktu. Diş dolgusu yaptırdım 10 Mayıs 2016'da, sonra 14 Mayısta üşütme gibi hasta oldum grip sandım hastalığımın 2.3 gününde burnum kanadı. Daha sonra grip gibi burnumdan sarı sarı iltihap aktı. Hastalığım haiflediğinde akıntı falan kalmadığında yani 5. gününde gözüm kanlandı akabinde görmem azaldı. Daha sonra bunla ilgili doktora gittiğimde eklem iltihabı geçirmişsin dedi. Kan testi sonucuna göre. Ben şimdi bu iltihabı diş dolgusu nedeniyle geçirmiş olabilir miyim?
Yani enfeksiyon dolgudan 4 gün sonrada olur mu? Eğer diş dolgusu nedeniyle olmuş olsaydı akşamında ya da ertesi gün olmaz mıydı? Bu görme azalmamdan sonra 2 defa daha azalma oldu. 1 aralık 2016 ve şimdi 9 Ocak 2017'de.. Ama göz doktoru klasik muayene yapıyor bişey yok diyor. Oct - tansiyon olcumu vs. Ama gözümün arkasında ağrı var. Ve çekilme oluyor ve tutulma oluyor gibi ağrıyor. Bu görme azalması acaba üzerinden aylar geçmesine rağmen iltihaplanmadan olabilir mi? Yani iltihabı atlattım ama gözüm de olduysa ve bu iltihap kuruduysa bundan dolayı olabilir mi? Sonuçta doktor gözümün önüne bakıyor arkasına bakması gerekirdi. Aama hiç biri bakmadı o kadar göz anijografisi yapın dediğim halde.

Eğer gözüm iltihaplandıysa ve bundan dolayı kademe kademe gorusum dusuyorsa olayın ustunden yaklasık 8 ay geçmiş oluyor ve şimdi nedenin bu oldugu anlasılırsa iltihap giderildiğinde eski görüşüm gelir mi? Yoksa iltihap sinirleri vs. öldürür mü yani görüntüm düzelmez mi?

Çünkü boynumda da reaktif lenf nodülleri çıktıve hala inmediler. Dolgu yapılan dişime parmakla dokununca acıyor ama sadece dokununca yanı normalde acımıyor. Eğer acıyorsa iltihaplıdır herhalde değil mi? Lütfen yardımcı olun...