Toplam 6 Sayfadan 5. Sayfa BirinciBirinci 123456 SonuncuSonuncu
Toplam 51 sonuçtan 41 ile 50 arasindakiler gösteriliyor.

Konu: Viral konjonktivit :göz korneasında leke,ışığa duyarlılık,göz yanması, bulanıklık

  1. #41
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    20,255

    Standart

    Alinti muratxxx79 Nickli Üyeden Alinti Mesaji göster
    hocam kontrole gittim. kontrollerde %80 iyileşmiş fakat %20 halen devam ediyormuş hastalık. keratit oluşmuş dediğiniz gibi. 15 gün sonra kontrole çağırdı. ayrıca doktor gözlerimi kaybetme durumuna geldiğimi fakat iyi toparladığını söyledi. göz fotoğraflarını çekti ve bana gösterdi. göz bebeği çevresinde onlarca minik beyazlık oluşmuş fakat çıplak gözle görülmüyor. şu an görmemde çok sorun yaşamıyorum ama sabahları kalktığımda yine gözlerim kanlı fakat 2 saat sonra kan gidiyor. yardımlarınız için teşekkür ederim.
    önemli değil ...tam düzelme durumun en az 1-2 ay daha sürer..bekleyeceğiz

  2. #42
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2016
    Mesajlar
    3

    Standart Cevap: Viral konjonktivit :göz korneasında leke,ışığa duyarlılık,göz yanması, bulanıklık

    Hocam ek olarak ben bugün sabah kalktım gözümü rahat açtım çapaklanma çok hafifti ışığa artık bakabiliyorum ışıktaki saçmalar devam ediyor ama bulanıklık geçmedi bulabıklık hala çok fazla ayrıca bugün kontrole gidicem hocam düzelir mi bu bulanıklık kalıcı olmasından çok korkuyorum

    (Viral enfeksiyonu ve daha önce CCL ameliyatı olmuştum)
    Konu Computerbad tarafindan (07-03-2016 Saat 07:21 AM ) degistirilmistir.

  3. #43

  4. #44
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2016
    Mesajlar
    3

    Standart Cevap: Viral konjonktivit :göz korneasında leke,ışığa duyarlılık,göz yanması, bulanıklık

    2015 e 1 ay veya 2 ay kala olmuştum yada 2015 şubat veya ocak da olabilir kısacası geçen kış olmuştum hocam düzelir mi bulanıklık çok korkuyorum

    Hocam doktorun yanına gittim nevanacı kullanma dedi diğer damlaları kullan dedi

    Şuan ki damlalarım:
    Vigamox 5 kez 1 damla
    Virgan 5 kez 1 damla
    Refresh saat başı 1 damla
    Eyestil 5 kez 1 damla
    Refresh tears saat başı 1 damla

    Keratit olmuşsun dedi hocam keratit geçicimi. Birde Hocam tekrardan hatırlatayım daha önce ccl ameliyatı olmuştum gözüm tekrardan eski haline gelir mi sağ gözüm çok bulanık
    Konu Computerbad tarafindan (07-03-2016 Saat 10:54 PM ) degistirilmistir.

  5. #45
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    20,255

    Standart Cevap: Viral konjonktivit :göz korneasında leke,ışığa duyarlılık,göz yanması, bulanıklık

    Alinti Computerbad Nickli Üyeden Alinti Mesaji göster
    2015 e 1 ay veya 2 ay kala olmuştum yada 2015 şubat veya ocak da olabilir kısacası geçen kış olmuştum hocam düzelir mi bulanıklık çok korkuyorum

    Hocam doktorun yanına gittim nevanacı kullanma dedi diğer damlaları kullan dedi

    Şuan ki damlalarım:
    Vigamox 5 kez 1 damla
    Virgan 5 kez 1 damla
    Refresh saat başı 1 damla
    Eyestil 5 kez 1 damla
    Refresh tears saat başı 1 damla

    Keratit olmuşsun dedi hocam keratit geçicimi. Birde Hocam tekrardan hatırlatayım daha önce ccl ameliyatı olmuştum gözüm tekrardan eski haline gelir mi sağ gözüm çok bulanık
    keratit olmuşsun ancak anladığım bu ilaçlara göre viral keratit
    moralini bozma ancak aceleci olmayalım
    tedavi uzun sürer..3-5 gün veya 1-2 haftalık iş değil...ancak düzelir
    ilaçlara devam edelim,kontrolleri ihmal etmeyelim
    düzelecek ancak vakit alacak

  6. #46
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2016
    Mesajlar
    3

    Standart Cevap: Viral konjonktivit :göz korneasında leke,ışığa duyarlılık,göz yanması, bulanıklık

    Hocam doktora yine gittim dün virgan ve vigamoxu 3 e düşürdü ve refresh tearsı kullanmaya devam et dedi iyileşmesi 6 ayı bulur dedi 2 hafta sonra gel sana bi damla vericem dedi lekelerin geçmesini bekliyormuş doktor hocam sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkürler İnşallah düzelir

  7. #47
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    20,255

    Standart Cevap: Viral konjonktivit :göz korneasında leke,ışığa duyarlılık,göz yanması, bulanıklık

    Alinti Computerbad Nickli Üyeden Alinti Mesaji göster
    Hocam doktora yine gittim dün virgan ve vigamoxu 3 e düşürdü ve refresh tearsı kullanmaya devam et dedi iyileşmesi 6 ayı bulur dedi 2 hafta sonra gel sana bi damla vericem dedi lekelerin geçmesini bekliyormuş doktor hocam sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkürler İnşallah düzelir
    son mesajımda dediğim gibi...

    tedavi uzun sürer..3-5 gün veya 1-2 haftalık iş değil...ancak düzelir
    ilaçlara devam edelim,kontrolleri ihmal etmeyelim
    düzelecek ancak vakit alacak

  8. #48
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2017
    Mesajlar
    1

    Standart

    Hocam merhaba. Benim annemin gözünde kitle tespit edildi. Tedavisinde kortizon kullanıyor. Göz kapağı kapanmisti bir süre bundan dolayı da gözünde virüs olduğunu söylediler enfeksiyon kapmış sanırım ve ev halkına da bulaşti . Ben de iltihaplı bi göz enfeksiyonu geçirdim şişti gözüm batmalar oldu ışığa hassasiyet oldu. Ben tam geçti gecicek derken sol gözümde olmuştu sadece bu durum. Yeniden bi batma hissi olmaya başladı ara ara sonrasında iyi bi güneş gözlüğü kullanıyorum onu kullandım ışık hassasiyetinden dolayı gözüme çarptı gözlüğüm ve dakikalarca gözüm yaşardı gunum zaten cok stresli gecti saatlerce ağladım bir sebwpten tüm bunlar dün oldu eve gelince yüzümü temizlerken göz bebeğim de leke farkettim tam gozbebegimde dört tane beyaz nokta olduğunü gördüm sabah erkenden doktor a gittim keratit olduğunu söyledi fakat yeni olmadığını söyledi bana netildex ve eyestilin mavi kutulu olanından verdi 15 gün kullan gel dedi. Geçer mi dediğimde 6 ay 1 yılı bulabilir dedi virüs leke bırakmış gibi birşeyler soyledi. Doktora gitmeden kucukucu çaplı bi araştırma yapmıştım ve keratit olabileceğini düşünerek gitmiştim zaten çok korkuyorum kullandığım göz damlaları ise yariycak gibi hissetmiyorum stres yapmamaya çalışıyorum ama görmede bulanıklık var beyaz lekelerçıplak gözle görünür bi şekilde değil dikkatli bakıldığında ancak görünüyor ve ışık tutarak bakıldığında. Yardım edebilir misiniz birşeyler söyleyin ne yapmam gerekiyor ınternetten baktığımda basit bir rahatsızlık olmadığı kanısına vardım nasıl bi tedavi olmalıyım

  9. #49
    Administrator
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    20,255

    Standart

    Alinti Fatmayetgin Nickli Üyeden Alinti Mesaji göster
    Hocam merhaba. Benim annemin gözünde kitle tespit edildi. Tedavisinde kortizon kullanıyor. Göz kapağı kapanmisti bir süre bundan dolayı da gözünde virüs olduğunu söylediler enfeksiyon kapmış sanırım ve ev halkına da bulaşti . Ben de iltihaplı bi göz enfeksiyonu geçirdim şişti gözüm batmalar oldu ışığa hassasiyet oldu. Ben tam geçti gecicek derken sol gözümde olmuştu sadece bu durum. Yeniden bi batma hissi olmaya başladı ara ara sonrasında iyi bi güneş gözlüğü kullanıyorum onu kullandım ışık hassasiyetinden dolayı gözüme çarptı gözlüğüm ve dakikalarca gözüm yaşardı gunum zaten cok stresli gecti saatlerce ağladım bir sebwpten tüm bunlar dün oldu eve gelince yüzümü temizlerken göz bebeğim de leke farkettim tam gozbebegimde dört tane beyaz nokta olduğunü gördüm sabah erkenden doktor a gittim keratit olduğunu söyledi fakat yeni olmadığını söyledi bana netildex ve eyestilin mavi kutulu olanından verdi 15 gün kullan gel dedi. Geçer mi dediğimde 6 ay 1 yılı bulabilir dedi virüs leke bırakmış gibi birşeyler soyledi. Doktora gitmeden kucukucu çaplı bi araştırma yapmıştım ve keratit olabileceğini düşünerek gitmiştim zaten çok korkuyorum kullandığım göz damlaları ise yariycak gibi hissetmiyorum stres yapmamaya çalışıyorum ama görmede bulanıklık var beyaz lekelerçıplak gözle görünür bi şekilde değil dikkatli bakıldığında ancak görünüyor ve ışık tutarak bakıldığında. Yardım edebilir misiniz birşeyler söyleyin ne yapmam gerekiyor ınternetten baktığımda basit bir rahatsızlık olmadığı kanısına vardım nasıl bi tedavi olmalıyım
    büyük ihtimalle adenoviral konjonktivit

    tedavin doğru ancak bu yol bayağı uzun

    moralini sağlam tut >> sabırlı ol >> ciddi takip gerekir >> doktor doktor gezme

  10. #50
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2014
    Mesajlar
    2

    Standart

    Merhaba,
    Sol gözümde batma göz damarlarında kanlanma, göz kapağında şişlik, gözyaşı artışı, ışığa aşırı duyarlılık şikayetleriyle 16 Ocak'ta muayene oldum. Doktor cihazla yapılan muayenede gözünü çizdirdin mi diye sordu ve Herpes kampışsın dedi. Asiviral (4x1), Virgan (5x1), Tobrased (3x2) Tears Natural Free damla reçete ederek bir hafta sonra kontrole gelmemi söyledi.

    Kontrol muayenesine kadar ışık hassasiyeti, kapak şişliği ve göz damarlarındaki kızarmanın çoğu gitti (çok az kaldı). Kontrol muayenesi yapıldı yaranın kapandığı söylendi. Bulanıklık olduğunu söyledim. Asiviral ve Virgan'ı bir ay daha uygulamaya devam edeceğimi söyledi. Tutulma korneada mı diye sordum evet dedi. Pek fazla da bilgilendirme yapmadığı için netten bulduğum bilgileri okudukça kaygı düzeyim arttı. Gözümde halen hafif puslu görme var (10 günlük tedavi sonucu). İyileşme için zaman mı gerekiyor. Tedavi devam ettiği ve doktoru değerlendirebilecek bilgiye de haiz olmadığım için doktor değiştirmekte istemiyorum. Bilgilendirmeniz için şimdiden teşekkürler.

    Gözlükte kullanıyorum.
    sağ : -175 -025 100 o
    sol : -150 -050 75 o

Toplam 6 Sayfadan 5. Sayfa BirinciBirinci 123456 SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. İyileşmeyen Alerjik Konjonktivit,kuru göz tedavisi :gözümde şiddetli kanlanma ve ağrı
    Konuyu Açan: miu, Forum: Korneada Leke - Alerji - Konjonktivit - Keratit.
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj : 20-12-2015, 03:10 PM
  2. Glokom ..ganfort damla ,gözümde puslanma,ışığa duyarlılık,ağrıma,çift görme
    Konuyu Açan: broken_word33, Forum: Göz Tansiyonu - Göz Arkasında Çukurlaşma.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 16-11-2012, 09:28 AM
  3. Gözümde kızarma bulanıklık uçuşma astigmattan mı kaynaklanır?
    Konuyu Açan: Goldpunch, Forum: Göz Astigmat Dereceleri Hipermetrop Göz Bozukluğu.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj : 22-08-2012, 11:08 AM
  4. Gözümde kızarıklık var lens kullanıyorum tekrarlayan Konjonktivit
    Konuyu Açan: Leviathan, Forum: Korneada Leke - Alerji - Konjonktivit - Keratit.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj : 13-08-2012, 01:21 AM
  5. viral konjonktivit ve farenjit :gözlerde yanma ve kızarıklık
    Konuyu Açan: erwachsene, Forum: Korneada Leke - Alerji - Konjonktivit - Keratit.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj : 18-06-2012, 02:46 PM

Bu Konu için Etiketler

Bu Konuyu Paylasin !

Bu Konuyu Paylasin !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •