PDA

Orijinalini görmek için tiklayiniz : GÖZ KIZARMASI KIZARIKLIĞINA DAMLA göz kanlanması:Rohto göz damlası



kızarıkgöz
22-10-2010, 12:21 PM
Hocam İyi Günler,

Konu başlığında da belirttiğim gibi koskoca İstanbul özel ve devlet hastaneleri benim kızarık gözlerime teşhis koyamadı...Sorunun ortaya çıkışını ve doktorların gözümü nasıl deneme tahtasına çevirdiğini şöyle anlatayım hocam:

Bu yıl Ağustos'un sonlarıydı,bir sabah sağ gözümün bir kısmı hafif kızarık ve biraz kaşıntılıydı kaşıdım tabi sonra kızarıklık biraz büyüdü ama normal bir boyutta kaldı günlerce.Rahatsız etmiyordu pek kaşınmadı hatta hiç sulanmadı bile yani o salgın olan mikrobik hastalıktan olmadığıma emin olmuştum.

Eylül başında bir devlet hastanesine gittim,doktor hanım evlere şenlikti hocam siz hiç gözü hafif kızarık gelen bir hastayı mikrobik sanıp ''Ay dokunma bana hiçbir yeri elleme ellerini aşağıda tut'' gibi evham yapıp sonra eldivensiz muayene eden göz doktoru gördünüz mü :) Neyse göz kapaklarımı ters çevirip onlara bile baktı ve gittiğim her doktorda duyduğum soruları sordu: ''Romatizman var mı,bilmediğin hastalığın olabilir mi?'' vs. vs. hayır dedim ve bana alerjiktir vücut kendi yapmıştır dedi ve EFEMOLINE verdi.Ama bu damla anlık çözümdü ve kestikten sonra kızarmalar bu sefer sağ gözümde de başladı.

Sonra özel hastanede Schirmer Testi bile yapmadan kuruyordur pc başında gözyaşı kullan deyip(marka belirtmediler haricen ben alıp kullanacakmışım onu) DEXA-SİNE ve EMADINE verildi ancak bunlar Efemoline kadar etki etmedi bile,azıcık rahatlattılar o kadar.Sonra tekrar bir devlet hastanesinde EFEMOLINE ZADITEN TOBREX ve gözyaşı olarak SYSTANE verildi,olayın gelişimi ise daha ilginç: Belki mikrobiktir gözükmüyordur sen antibiyotik de kullan dedi ve TOBREX de yazdı doktor :) tabi ki etkisiz eleman oldu bu damla ve 2 hafta boyunca gözlerim 4 farklı damla yedi sabah akşam.

Bugün damlaların azami kullanım süresi bittiği için Systane dışında hepsini kestim ve hala kızarığım.Bunları bazı meslektaşlarınızın devlet de olsun özel de olsun göz kızarıklığı konusunda ne kadar ilgisiz ve baştansavma olduklarını tüm foruma duyurmak için uzun uzun yazdım hocam.

Şimdi şikayetlerimi EKSİKSİZ yazayım size:

1.Sabahları uyanınca iki göz de kıpkırmızı ama iltihap rengindeki çapak veya kirpik yapışması yok,az miktarda çapak oluyor ve bembeyaz renkte.Kaşıntı orta derecede var sulanma hiç yok.

2.Gözlerimi soğuk suyla uzun uzun yıkayınca birkaç dakika içinde kırmızılıkların kademe kademe beyazlaştıklarını görebiliyorum aynada.

3.Görmemde en ufak bir problemim(bulanıklık vs.) yok,Miyop-astigmatım ve gözlüklerimi sürekli kullanırım gözlerimi kısarak yormam,numaram ilerlememiş baktılar.

4.Gün içinde bilgisayar veya televizyona baksam da bakmasam da kızarıklıklar tekrarlıyor yıkayınca geçiyor yavaş yavaş,ama Systane e rağmen pc'ye bakınca kızardı şimdi mesela yine.

5.Gündüz 2-3 saat uyusam gözlerim sabahki kadar olmasa da kıpkırmızı oluyor.gözlerimi uzun süre kapatınca da aynı sonuç.


6.Alerjik yapım azdır 3-4 yılda bir çok kaşırsam baharda 1-2 günlük kızarlıklık yaşarım o kadar,gözlerim hep dayanıklı ve beyaz olmuştu.



Hocam benim neyim var çıldırmak üzereyim tüm hayatımı etkiliyor bu kırmızı göz,iş görüşmelerinde bile kafadan kaybediyorum lütfen bana teşhis koyun :(

Dr.Mucahit Erman Emre
22-10-2010, 01:33 PM
Hocam İyi Günler,

Konu başlığında da belirttiğim gibi koskoca İstanbul özel ve devlet hastaneleri benim kızarık gözlerime teşhis koyamadı...Sorunun ortaya çıkışını ve doktorların gözümü nasıl deneme tahtasına çevirdiğini şöyle anlatayım hocam:

Bu yıl Ağustos'un sonlarıydı,bir sabah sağ gözümün bir kısmı hafif kızarık ve biraz kaşıntılıydı kaşıdım tabi sonra kızarıklık biraz büyüdü ama normal bir boyutta kaldı günlerce.Rahatsız etmiyordu pek kaşınmadı hatta hiç sulanmadı bile yani o salgın olan mikrobik hastalıktan olmadığıma emin olmuştum.

Eylül başında bir devlet hastanesine gittim,doktor hanım evlere şenlikti hocam siz hiç gözü hafif kızarık gelen bir hastayı mikrobik sanıp ''Ay dokunma bana hiçbir yeri elleme ellerini aşağıda tut'' gibi evham yapıp sonra eldivensiz muayene eden göz doktoru gördünüz mü :) Neyse göz kapaklarımı ters çevirip onlara bile baktı ve gittiğim her doktorda duyduğum soruları sordu: ''Romatizman var mı,bilmediğin hastalığın olabilir mi?'' vs. vs. hayır dedim ve bana alerjiktir vücut kendi yapmıştır dedi ve EFEMOLINE verdi.Ama bu damla anlık çözümdü ve kestikten sonra kızarmalar bu sefer sağ gözümde de başladı.

Sonra özel hastanede Schirmer Testi bile yapmadan kuruyordur pc başında gözyaşı kullan deyip(marka belirtmediler haricen ben alıp kullanacakmışım onu) DEXA-SİNE ve EMADINE verildi ancak bunlar Efemoline kadar etki etmedi bile,azıcık rahatlattılar o kadar.Sonra tekrar bir devlet hastanesinde EFEMOLINE ZADITEN TOBREX ve gözyaşı olarak SYSTANE verildi,olayın gelişimi ise daha ilginç: Belki mikrobiktir gözükmüyordur sen antibiyotik de kullan dedi ve TOBREX de yazdı doktor :) tabi ki etkisiz eleman oldu bu damla ve 2 hafta boyunca gözlerim 4 farklı damla yedi sabah akşam.

Bugün damlaların azami kullanım süresi bittiği için Systane dışında hepsini kestim ve hala kızarığım.Bunları bazı meslektaşlarınızın devlet de olsun özel de olsun göz kızarıklığı konusunda ne kadar ilgisiz ve baştansavma olduklarını tüm foruma duyurmak için uzun uzun yazdım hocam.

Şimdi şikayetlerimi EKSİKSİZ yazayım size:

1.Sabahları uyanınca iki göz de kıpkırmızı ama iltihap rengindeki çapak veya kirpik yapışması yok,az miktarda çapak oluyor ve bembeyaz renkte.Kaşıntı orta derecede var sulanma hiç yok.

2.Gözlerimi soğuk suyla uzun uzun yıkayınca birkaç dakika içinde kırmızılıkların kademe kademe beyazlaştıklarını görebiliyorum aynada.

3.Görmemde en ufak bir problemim(bulanıklık vs.) yok,Miyop-astigmatım ve gözlüklerimi sürekli kullanırım gözlerimi kısarak yormam,numaram ilerlememiş baktılar.

4.Gün içinde bilgisayar veya televizyona baksam da bakmasam da kızarıklıklar tekrarlıyor yıkayınca geçiyor yavaş yavaş,ama Systane e rağmen pc'ye bakınca kızardı şimdi mesela yine.

5.Gündüz 2-3 saat uyusam gözlerim sabahki kadar olmasa da kıpkırmızı oluyor.gözlerimi uzun süre kapatınca da aynı sonuç.


6.Alerjik yapım azdır 3-4 yılda bir çok kaşırsam baharda 1-2 günlük kızarlıklık yaşarım o kadar,gözlerim hep dayanıklı ve beyaz olmuştu.



Hocam benim neyim var çıldırmak üzereyim tüm hayatımı etkiliyor bu kırmızı göz,iş görüşmelerinde bile kafadan kaybediyorum lütfen bana teşhis koyun :(
BU anlattıklarından KİRPİK DİBİ İLTİHABI sorunun var diye düşünüyorum.

KURULUK gerçek problem değil bence.
İLTİHABA BAĞLI kuruma olabilir ancak esas sorun olduğunu zannetmiyorum.

Bu durumda hastalarıma cortimycine krem + ciloxan krem sabah akşam KİRPİK KENARINA sürmelerini tavsiye ediyorum.

Kowalski
22-10-2010, 02:44 PM
Kusura bakmayın haddim olmayarak dahil oluyorum ben de fakat bu yazdıklarınızı okuyunca aklıma tansiyon olabileceği geldi,tansiyon da göz kızarması yapıyor (bu arada doktor bey tansiyon neden göz kızarması yapar açıklarsanız sevinirim :) ) belki sorununuz tansiyon da olabilir bazen bazı şeylere dikkat edemiyoruz günlük yaşamda koşuşturmacayla ben de kendimi garip hissediyordum hep bir terslik olduğunu fark ediyordum ama nedenini bulamıyordum bir gün eczaneye gittim tansiyonumu ölçtürdüm düşük çıktı,halbuki gencim daha ama hastalıklar yaşa bakmıyor maalesef.Bazen birçok şeyi göz ardı ediyoruz ama o sorunlar daha sonradan büyüyerek çoğalıyor.Geçmiş olsun size...

kızarıkgöz
22-10-2010, 03:59 PM
BU anlattıklarından KİRPİK DİBİ İLTİHABI sorunun var diye düşünüyorum.

KURULUK gerçek problem değil bence.
İLTİHABA BAĞLI kuruma olabilir ancak esas sorun olduğunu zannetmiyorum.

Bu durumda hastalarıma cortimycine krem + ciloxan krem sabah akşam KİRPİK KENARINA sürmelerini tavsiye ediyorum.


Sağolun Hocam sonunda şifamı bulmaya yaklaştım galiba :)

Bu verdiğiniz kremleri hangi sırayla,kaç dakika arayla ve tam olarak ne miktarda sürmeliyim? Sadece kirpik diplerine sürüp göze kaçırmamam mı gerekli?

Bir de bazen kirpiklerim birbirine geçmiş gibi batıyor ve elimle düzeltince kirpik elimde kalıyor iltihapdan dolayımıdır?

Dr.Mucahit Erman Emre
23-10-2010, 11:00 AM
Sağolun Hocam sonunda şifamı bulmaya yaklaştım galiba :)

Bu verdiğiniz kremleri hangi sırayla,kaç dakika arayla ve tam olarak ne miktarda sürmeliyim? Sadece kirpik diplerine sürüp göze kaçırmamam mı gerekli?

Bir de bazen kirpiklerim birbirine geçmiş gibi batıyor ve elimle düzeltince kirpik elimde kalıyor iltihapdan dolayımıdır?
Hastalarıma ikisinden pirinç miktarı karıştırıp kirpik diplerine sürmelerini öneriyorum.Göz içine kaçması sorun yapmaz.Kirpiklerin döküldüğüne göre kirpik dibi iltihabı olma ihtimali çok yüksek.

kızarıkgöz
26-10-2010, 02:18 PM
Hocam 2 gündür önerdiğiniz kremleri kullanıyorum fakat özellikle bu sabah gözlerimi yaşarttı ve gözlerim alev gibi yandı hemen suyla temizleyip gözlerimi soguk suyla uzun uzun yıkadım ve biraz normale döndü sanki.Sanırım gözlerimde bünyesel ciddi sorunlarım var full check-up yaptırsam iyi olacak :(

Dr.Mucahit Erman Emre
27-10-2010, 10:01 AM
Hocam 2 gündür önerdiğiniz kremleri kullanıyorum fakat özellikle bu sabah gözlerimi yaşarttı ve gözlerim alev gibi yandı hemen suyla temizleyip gözlerimi soguk suyla uzun uzun yıkadım ve biraz normale döndü sanki.Sanırım gözlerimde bünyesel ciddi sorunlarım var full check-up yaptırsam iyi olacak :(
Haklısın en doğrusu full check-up yaptırmak.
Tekrar bir daha baktır haberleşelim.

orkun
07-01-2011, 12:38 PM
Aynı şikayetler başlangıcından devamına tıpatıp bende de var ve 3-4 göz doktoruna gittim hepsi ilaçlar verdi durum hiç değişmedi. Şu an aynı kızarıklık sabahları kırmızı uyanmalar, hafif kuruluk vs devam ediyor. Acaba arkadaş full check upta bir sonuç bulabildi mi yada Hocam size sorunun ne olduğunu söyledimi
saygılar
orkun

Dr.Mucahit Erman Emre
14-01-2011, 05:13 PM
Aynı şikayetler başlangıcından devamına tıpatıp bende de var ve 3-4 göz doktoruna gittim hepsi ilaçlar verdi durum hiç değişmedi. Şu an aynı kızarıklık sabahları kırmızı uyanmalar, hafif kuruluk vs devam ediyor. Acaba arkadaş full check upta bir sonuç bulabildi mi yada Hocam size sorunun ne olduğunu söyledimi
saygılar
orkun
Henüz haberleşmedik...

snakekurt
22-05-2011, 07:23 PM
:(:(:eek:d

glcn
13-07-2011, 01:03 PM
merhabalar Erman Bey;

gecmek bilmeyen göz kızarıklığı sorunum var.nerdeyse iki yıldır çekiyorum bunu. 3 kez doktora gittim.
ilk gittiğim doktor alerjik dedi efemolin verdi.kullandım gecmedi.
( damlaları kullandğım zaman zarfı içerisnde gözlerimin kızarıklığı geciyodu.)

ikinci kez başka bi doktora gittim muayene etti kirpik dibi iltihabı dedi tobredex ve patanol verdi ayrıca göz ve kirpik şampuanı verdi kullandım yine gecmedi.
( damlaları kullandğım zaman zarfı içerisnde gözlerimin kızarıklığı geciyodu.)

üçüncü kez gittiğim doktor ise ne kirpik dibi iltihabı ne de alerjik hiç biri değil dedi.sende göz kuruluğu var dedi.göz yaşı testi falan yaptı.işim gereği hep bilgisayarın başında olduğum için gözlük istedim 0,25 anti reflekte gözlük yazdı.refresh göz yaşı verdi 3 haftadır kullanıyorum ama hiç bi değişiklik kaydetmedi.şu an da tears naturel free ye devam ediyorum. kızarıklığım gecmiyo.bu arada hafif yanma da oluyo.

Dr.Mucahit Erman Emre
13-07-2011, 02:11 PM
merhabalar Erman Bey;

gecmek bilmeyen göz kızarıklığı sorunum var.nerdeyse iki yıldır çekiyorum bunu. 3 kez doktora gittim.
ilk gittiğim doktor alerjik dedi efemolin verdi.kullandım gecmedi.
( damlaları kullandğım zaman zarfı içerisnde gözlerimin kızarıklığı geciyodu.)

ikinci kez başka bi doktora gittim muayene etti kirpik dibi iltihabı dedi tobredex ve patanol verdi ayrıca göz ve kirpik şampuanı verdi kullandım yine gecmedi.
( damlaları kullandğım zaman zarfı içerisnde gözlerimin kızarıklığı geciyodu.)

üçüncü kez gittiğim doktor ise ne kirpik dibi iltihabı ne de alerjik hiç biri değil dedi.sende göz kuruluğu var dedi.göz yaşı testi falan yaptı.işim gereği hep bilgisayarın başında olduğum için gözlük istedim 0,25 anti reflekte gözlük yazdı.refresh göz yaşı verdi 3 haftadır kullanıyorum ama hiç bi değişiklik kaydetmedi.şu an da tears naturel free ye devam ediyorum. kızarıklığım gecmiyo.bu arada hafif yanma da oluyo.
Foruma bakmışındır.
Gözündeki kızarıklık için sen ne düşünüyorsun?Alerji,kirpik iltihabı,kuruluk?

glcn
13-07-2011, 03:16 PM
kuruluk bence. ne yapmama gerek anlamadım. bıktım artık :( a-pos diye bi merhem duydum a vitamini iceriyomuş sizce kullansam faydası olur mu???

Dr.Mucahit Erman Emre
13-07-2011, 04:03 PM
kuruluk bence. ne yapmama gerek anlamadım. bıktım artık :( a-pos diye bi merhem duydum a vitamini iceriyomuş sizce kullansam faydası olur mu???
Refresh veya tear naturale ile pek düzelmediğine göre göz kuruluğu OLMAYABİLİR.
A-pos bildiğin a vitamini.İşine yarar mı bilmiyorum.
Efemoline ve tobradexle geçtiğine göre İLTİHAB olabilir diye düşünüyorum.

glcn
13-07-2011, 04:12 PM
ama damlaları bıraktıktan 2 gün sonra tekrar aynı oluyo.geçmiyo ki sürekli o damlaları da kullanamam ki :(

Dr.Mucahit Erman Emre
13-07-2011, 04:18 PM
ama damlaları bıraktıktan 2 gün sonra tekrar aynı oluyo.geçmiyo ki sürekli o damlaları da kullanamam ki :(
Göz yaşı damlaları refresh tears naturale hiç işe yaramadı değil mi?

glcn
13-07-2011, 04:19 PM
Göz yaşı damlaları refresh tears naturale hiç işe yaramadı değil mi?

kızarıklığı gecirmedi sadece damlattıktan sonra 5 dk rahatlatıyo o kadar o da soğuk olduğu için sanırım.uyandğımda da gözümde sanki kum taneleri varmış gibi oluyo

Dr.Mucahit Erman Emre
13-07-2011, 04:23 PM
kızarıklığı gecirmedi sadece damlattıktan sonra 5 dk rahatlatıyo o kadar o da soğuk olduğu için sanırım.uyandğımda da gözümde sanki kum taneleri varmış gibi oluyo
Gözünde kum taneleri hissediyorsan kuruluk ta olabilir.
Kornea ön segmet konusunda tecrübeli bir uzmanla görüştün mü?

glcn
13-07-2011, 04:26 PM
o konu hakkında bi bilgim olmadığı için öyle bi araştırma yapıpta doktor secmedim. 2 defa özel 1 defa da devlete gittim. nasıl öğrenebilirim doktorun o konu da tecrübeli olduğunu?

Dr.Mucahit Erman Emre
13-07-2011, 04:45 PM
o konu hakkında bi bilgim olmadığı için öyle bi araştırma yapıpta doktor secmedim. 2 defa özel 1 defa da devlete gittim. nasıl öğrenebilirim doktorun o konu da tecrübeli olduğunu?
Bulunduğun yerde eğitim hastanesi,göz hastanesi falan var mı?

glcn
13-07-2011, 04:45 PM
Bulunduğun yerde eğitim hastanesi,göz hastanesi falan var mı?

istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum.var yani.önerebiliceğiniz bi hastane var mı ?

Dr.Mucahit Erman Emre
13-07-2011, 04:51 PM
istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum.var yani.önerebiliceğiniz bi hastane var mı ?
İstanbulda şahsen tanıdığım bir uzman yok.
Üniversitelerin kornea bölümlerine bir bakalım mı?

glcn
13-07-2011, 05:02 PM
Yarın hemen bir göz hastanesinden randevu alacağım, gelişmeleri tekrardan burada paylaşırım o halde.Yardımınız için çok teşekkürler...

Dr.Mucahit Erman Emre
14-07-2011, 04:00 PM
Muayeneden sonra haberleşelim...

meeetem
16-07-2011, 04:00 PM
Hocam iyi günler göz problemim yok ama diğer göz hastalıkları başlığı altında astsb. için sağlık kontrolüne gideceğimi göz testini yaptığımı ve 20/15 i bile okuyabildiğimi söylemiştim.Ama bir başka sorun var gibi hocam.
Ben bilgisayar kullanırken gözlerimde sürekli kızarma oluyor ve kaşınıyor 2-3 senedir de böyle ve güneşli günlerde güneş gözlüğü olmadan dışarıya çıktığımda ve fazla dışarıda kalınca yine aynı durum oluyor fakat bir iki gün teknolojiden ve fazla güneş ışınından uzak kalınca gözlerim eski haline dönüyor.Acaba şüphelenmem gereken bir durum var mıdır? veya alerjik bir durum olabilir mi ?doktora gitmem gerekir mi veya bilgisayarı kullanış pozisyonumdan kaynaklanan bir sorun olabilir mi ? şimdiden teşekkürler.

Dr.Mucahit Erman Emre
18-07-2011, 11:36 AM
Hocam iyi günler göz problemim yok ama diğer göz hastalıkları başlığı altında astsb. için sağlık kontrolüne gideceğimi göz testini yaptığımı ve 20/15 i bile okuyabildiğimi söylemiştim.Ama bir başka sorun var gibi hocam.
Ben bilgisayar kullanırken gözlerimde sürekli kızarma oluyor ve kaşınıyor 2-3 senedir de böyle ve güneşli günlerde güneş gözlüğü olmadan dışarıya çıktığımda ve fazla dışarıda kalınca yine aynı durum oluyor fakat bir iki gün teknolojiden ve fazla güneş ışınından uzak kalınca gözlerim eski haline dönüyor.Acaba şüphelenmem gereken bir durum var mıdır? veya alerjik bir durum olabilir mi ?doktora gitmem gerekir mi veya bilgisayarı kullanış pozisyonumdan kaynaklanan bir sorun olabilir mi ? şimdiden teşekkürler.
Göz kuruluğu veya gizli göz bozukluğu olabilir gözleri zorlayınca ortaya çıkıyor.
Bir bakılsa iyi olacaktır rahat edersin gözlerini zorlamamış olursun.

meeetem
18-07-2011, 02:30 PM
Göz kuruluğu veya gizli göz bozukluğu olabilir gözleri zorlayınca ortaya çıkıyor.
Bir bakılsa iyi olacaktır rahat edersin gözlerini zorlamamış olursun.
Hocam öyle de makinede falan belli olur mu kontrolde?görüşte,renk körlüğünde,göz alanında bir sorun olduğunu düşünmüyorum fakat astigmat ile ilgili bir fikrim yok acaba bu gizli göz bozukluğu varsa diğer göz bozuklukları kadar sorun olur mu ?

Dr.Mucahit Erman Emre
18-07-2011, 02:34 PM
Hocam öyle de makinede falan belli olur mu kontrolde?görüşte,renk körlüğünde,göz alanında bir sorun olduğunu düşünmüyorum fakat astigmat ile ilgili bir fikrim yok acaba bu gizli göz bozukluğu varsa diğer göz bozuklukları kadar sorun olur mu ?
Bilgisayarda güneşte seni zorluyor ya daha ne olsun değil mi.
Normal muayenede çıkabilir ancak bazen İLAÇLI ÖLÇÜM de gerekiyor.

glcn
18-07-2011, 02:48 PM
Merhaba hocam;dünya gözden randevu aldım ve cumartesi günü muayene olmaya gittim. doktor hanım şikayetimi dinleyip muayene etti sonra gözüme bi damla damlattı göz bebeğimi büyüttü tekrar muayene etti.göz kuruluğu var gibi gözüküyo dedi. damarların çok genişlemiş düzelebilceğini sanmıyorum dedi bana rohto diye sunni göz yaşı verdi 3 ay kullan gecmezse yan etkileri fazla ilaclar varmış kanser tedavisi için kullanılıyomuş kontrolüm altına kullanırsın falan dedi. anlamadığım şey damarlarım madem genişlemiş neden evdeyken gündüz kızarıklığı azalıyo? yani çok hafif kalıyo kızarıklık. durum bundan ibaret hocam moralim bozuk fena halde :(

Dr.Mucahit Erman Emre
18-07-2011, 02:52 PM
Merhaba hocam;dünya gözden randevu aldım ve cumartesi günü muayene olmaya gittim. doktor hanım şikayetimi dinleyip muayene etti sonra gözüme bi damla damlattı göz bebeğimi büyüttü tekrar muayene etti.göz kuruluğu var gibi gözüküyo dedi. damarların çok genişlemiş düzelebilceğini sanmıyorum dedi bana rohto diye sunni göz yaşı verdi 3 ay kullan gecmezse yan etkileri fazla ilaclar varmış kanser tedavisi için kullanılıyomuş kontrolüm altına kullanırsın falan dedi. anlamadığım şey damarlarım madem genişlemiş neden evdeyken gündüz kızarıklığı azalıyo? yani çok hafif kalıyo kızarıklık. durum bundan ibaret hocam moralim bozuk fena halde :(
Haklısın kim olsa morali çok bozulurdu o kadar bekleyip umut edip elimize bir şey geçmeyince üzülüyoruz haliyle.Senin gözler neden böyle kanlanıyor ben de merak ediyorum.Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?Rohto işe yarar mı dersin?Kullanacak mısın?

glcn
18-07-2011, 02:57 PM
Haklısın kim olsa morali çok bozulurdu o kadar bekleyip umut edip elimize bir şey geçmeyince üzülüyoruz haliyle.Senin gözler neden böyle kanlanıyor ben de merak ediyorum.Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?Rohto işe yarar mı dersin?Kullanacak mısın?

tears naturel ve refreshten daha iyi geldi gibi.evdeyken fena diil ama ne zaman dışarı cıksam alışveriş merkezine gitsem gözüm kıpkırmızı oluyor.neden olduğunu anlamadım.dışarıya güneş gözlüksüz çıkmıyorum, makyaj yapmayı da bıraktım.

meeetem
18-07-2011, 03:08 PM
Bilgisayarda güneşte seni zorluyor ya daha ne olsun değil mi.
Normal muayenede çıkabilir ancak bazen İLAÇLI ÖLÇÜM de gerekiyor.

Teşekkürler hocam bu hafta içinde muayene olup sizi bilgilendiririm daha net bir şeyler ortaya çıkacaktır.

Dr.Mucahit Erman Emre
18-07-2011, 03:42 PM
tears naturel ve refreshten daha iyi geldi gibi.evdeyken fena diil ama ne zaman dışarı cıksam alışveriş merkezine gitsem gözüm kıpkırmızı oluyor.neden olduğunu anlamadım.dışarıya güneş gözlüksüz çıkmıyorum, makyaj yapmayı da bıraktım.
Rohtoyu sgk ödüyor mu?

glcn
18-07-2011, 04:54 PM
rohtoyu sgk ödüyor mu?


hayır ödemiyor.21 tl ye aldım

Dr.Mucahit Erman Emre
18-07-2011, 05:04 PM
hayır ödemiyor.21 tl ye aldım
Eyestil damla var tam olmasa da Rohtoya benzer sgkda ödüyor.
Rohtodan sonuç alırsak Eyestill düşünebiliriz.

glcn
19-07-2011, 08:03 AM
ya parası falan artık umrumda degil Erman Bey, yeter ki geçsin.nette o kadar araştırıyorum kimse göz kızarıklığına bi care bulamamış bu beni fazlasıyla endişelendiriyo zaten. psikolojm bozuldu ya :( bugün sabah bi uyandım gözlerim kan canağına dönmüş göz yaşını damlattım ama gecmedi işyerine geldim hala gözlerim kıpkırmızı :confused:

Dr.Mucahit Erman Emre
19-07-2011, 10:17 AM
ya parası falan artık umrumda degil Erman Bey, yeter ki geçsin.nette o kadar araştırıyorum kimse göz kızarıklığına bi care bulamamış bu beni fazlasıyla endişelendiriyo zaten. psikolojm bozuldu ya :( bugün sabah bi uyandım gözlerim kan canağına dönmüş göz yaşını damlattım ama gecmedi işyerine geldim hala gözlerim kıpkırmızı :confused:
Haklısın senin yerinde kim olsa endişelenirdi.

glcn
20-07-2011, 10:14 AM
tekrar merhaba hocam.rohto suni göz yaşı kullanıyorum sabah kalktığımda alt kirpiğimde çapaklanma olmaya başladı önceden olmuydu sizce bi nedeni var mı ?

Dr.Mucahit Erman Emre
20-07-2011, 03:18 PM
tekrar merhaba hocam.rohto suni göz yaşı kullanıyorum sabah kalktığımda alt kirpiğimde çapaklanma olmaya başladı önceden olmuydu sizce bi nedeni var mı ?
Kirpiklerde yapışma,çapak birikmesi oluyorsa MİKROBİK bir durum olabilir iltihab kapmış olabilir rohtoya bağlı olduğunu zannetmiyorum.

glcn
20-07-2011, 03:25 PM
Kirpiklerde yapışma,çapak birikmesi oluyorsa MİKROBİK bir durum olabilir iltihab kapmış olabilir rohtoya bağlı olduğunu zannetmiyorum.

evet göz pınarımda diil kirpiklerimde oluyo ama her zaman olmuyo,ne yapmamı önerirsiniz??

Dr.Mucahit Erman Emre
20-07-2011, 04:56 PM
evet göz pınarımda diil kirpiklerimde oluyo ama her zaman olmuyo,ne yapmamı önerirsiniz??
Gözde iltihab olduğunda antibiyotikli damla gerekir bununla birlikte senin gözler o kadar hassas ki ne desem bilmiyorum.

glcn
21-07-2011, 08:03 AM
antibiyotikli damla dediğiniz efemolin falan gibi damla mı? efemolin, patanol ,tobradex kullandım ben.

Dr.Mucahit Erman Emre
21-07-2011, 05:45 PM
antibiyotikli damla dediğiniz efemolin falan gibi damla mı? efemolin, patanol ,tobradex kullandım ben.
Damlalardan bunaldın,telef oldun zaten ben ne desem bilmiyorum.

glcn
22-07-2011, 01:13 PM
Damlalardan bunaldın,telef oldun zaten ben ne desem bilmiyorum.

Ben de ne yapcağımı bilmiyorum valla. yardımlarınız ve sorularımı yanıtsız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim.

ABDULLAH85
18-09-2011, 10:52 AM
MRB ADIM ABDULLAH BENİM ŞİKAYETİM GÖZ KIZARIKLIĞI BEN 8 YILDIR BUNU ÇEKİYORUM 2 DEFA DÜNYAGÖZE,1 defa ARAŞTIRMA HASTANESİNE 2 DEFA ÖZEL HASTANEYE VE 2 defa DEVLET HASTANESİNE GİTTİM
AMA HEP AYNI CEVAP ALLERJİK DURUM DEDİLER ZADITEN FLAREX PATANOL VS BİRSÜRÜ UNUTTUĞUM DAMLA VERİP YOLLADILAR NETİCE ALMADIM
YANİ BUNUNLA YAŞAMAKTAN ÇOK SIKILDIM PSİKOLOJİM 0 ŞUAN HAYATIMI OLUMSUZ ETKİLİYOR LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUN
AMELİYAT VARSA OLURUM NE GEREKİYORSA YAPALIM ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDİN SADECE GÖZLERİM DEVAMLI KIZARIYOR
ARADA SADECE AZALIYOR TAM GEÇMİYOR VE YANMA HİSSİ BİRAZ VERİYOR MESALA KAPALI ORTAMDA DAHA ARTIYOR
MESELA METROYA BİNİNCE VE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE. GÖZ KURULUĞU YOK DEDİLER YİNEDE İLAÇLARINI KULLANDIM AMA FAYDA VERMEDİ BİRDE KIZRIKLIK GÖZÜMÜN ALTINDAN BAŞLIYOR YANİ DİBİ HEP KIZARIK
KAŞINTI SULANMA YOK ÇAPAKLANMA HER İNSAN GİBİ AZ OLUYOR LÜTFEN DİKKATE ALIN LÜTFEN İNTERNETTEN BAŞKA ÇAĞREM KALMADI..

DR BEY DURUM RESİMDEKİ GİBİ KIZARIKLIK AŞAĞIDAN BAŞLIYOR VE AKŞAMLARI VEYA YORULUNCA VEYA DIŞARDA RÜZGARA TOZA VS ŞEYLERDE GÖZÜMÜ KIZARIKLIK KAPLIYOR SABAH KALKTIĞIMDADA KIZARIKLIK HEP VAR RESİMDEKİ ŞUANKİ HALİ İYİ HALİ DİYEBİLİRİM.

Dr.Mucahit Erman Emre
19-09-2011, 09:20 AM
MRB ADIM ABDULLAH BENİM ŞİKAYETİM GÖZ KIZARIKLIĞI BEN 8 YILDIR BUNU ÇEKİYORUM 2 DEFA DÜNYAGÖZE,1 defa ARAŞTIRMA HASTANESİNE 2 DEFA ÖZEL HASTANEYE VE 2 defa DEVLET HASTANESİNE GİTTİM
AMA HEP AYNI CEVAP ALLERJİK DURUM DEDİLER ZADITEN FLAREX PATANOL VS BİRSÜRÜ UNUTTUĞUM DAMLA VERİP YOLLADILAR NETİCE ALMADIM
YANİ BUNUNLA YAŞAMAKTAN ÇOK SIKILDIM PSİKOLOJİM 0 ŞUAN HAYATIMI OLUMSUZ ETKİLİYOR LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUN
AMELİYAT VARSA OLURUM NE GEREKİYORSA YAPALIM ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDİN SADECE GÖZLERİM DEVAMLI KIZARIYOR
ARADA SADECE AZALIYOR TAM GEÇMİYOR VE YANMA HİSSİ BİRAZ VERİYOR MESALA KAPALI ORTAMDA DAHA ARTIYOR
MESELA METROYA BİNİNCE VE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE. GÖZ KURULUĞU YOK DEDİLER YİNEDE İLAÇLARINI KULLANDIM AMA FAYDA VERMEDİ BİRDE KIZRIKLIK GÖZÜMÜN ALTINDAN BAŞLIYOR YANİ DİBİ HEP KIZARIK
KAŞINTI SULANMA YOK ÇAPAKLANMA HER İNSAN GİBİ AZ OLUYOR LÜTFEN DİKKATE ALIN LÜTFEN İNTERNETTEN BAŞKA ÇAĞREM KALMADI..

DR BEY DURUM RESİMDEKİ GİBİ KIZARIKLIK AŞAĞIDAN BAŞLIYOR VE AKŞAMLARI VEYA YORULUNCA VEYA DIŞARDA RÜZGARA TOZA VS ŞEYLERDE GÖZÜMÜ KIZARIKLIK KAPLIYOR SABAH KALKTIĞIMDADA KIZARIKLIK HEP VAR RESİMDEKİ ŞUANKİ HALİ İYİ HALİ DİYEBİLİRİM.
http://www.medidora.com/board/showthread.php?t=14084 sayfamıza bakalım mı?

glcn
23-09-2012, 08:22 PM
merhabalar erman bey, bu topik de sizinle daha once de konusmustuk.ben en son rohto gozyasini kullandigimi soylemistim.3 ay kadar kullandim ve biraktim onun yerine artelac kullandim 4 ay kadar falan cok cok iyi geldi.baya kaliteliymis yani:) sonra onu biraktim biraz pahali geldi acikcasi.systane kullandim 2 ay ama cok sık damlatmadim onu.son 1.5 aydir omega 3 balik yagi kapsulu kullaniyorum.inanilmaz faydasini gordum.gunduzleri kizaran gozum kizarmiyo artik.amaaaa aksam kizarmalarinin bi caresini bulamadim ben ya:((( cok mutsuzum.aksam isiklardan midir nedir kizariyo.gozyasi kullansam da nafile yani.bu arada alerji testi yaptirdim.hic birseye alerjim de yok.


acaba isigin zararli isinlarini kiran lens falan var mi?ya da ne yapabilirim?bana yardim edin lutfen erman bey:(((

gizemm
26-04-2013, 08:13 PM
Merhaba hocam doktor gözümde önemsenecek derecede alerji olduğunu söyledi ama hiçbir belirtisini görmedim(nadir kaşıntılar hariç). Patanol verdi.Bir ay sonra kontrole gideceğim.Acaba alerjimin hafiflemesi, lens kullanmam gibi bir ihtimal var mı ?

Dr.Mucahit Erman Emre
27-04-2013, 08:40 AM
Merhaba hocam doktor gözümde önemsenecek derecede alerji olduğunu söyledi ama hiçbir belirtisini görmedim(nadir kaşıntılar hariç). Patanol verdi.Bir ay sonra kontrole gideceğim.Acaba alerjimin hafiflemesi, lens kullanmam gibi bir ihtimal var mı ?
bir yanlış anlaşılma var gibi..
nadir kaşıntı oluyor demişsin..
muayenede önemsenecek derecede alerji çıkmış
kaşıntı olmadan alerji pek OLMAZ

gizemm
27-04-2013, 09:40 PM
doktorda şikayetim olmadığına çok şaşırdı.ama alerjimin ileri derece olduğunu söyledi.polenlere vb alerjim varmış.verilen ilaç alerjimin gecmesine yada azalmasına yardımcı olur mu ? alerjim azalırsa lens kullanabilir miyim ?

Dr.Mucahit Erman Emre
29-04-2013, 09:02 AM
doktorda şikayetim olmadığına çok şaşırdı.ama alerjimin ileri derece olduğunu söyledi.polenlere vb alerjim varmış.verilen ilaç alerjimin gecmesine yada azalmasına yardımcı olur mu ? alerjim azalırsa lens kullanabilir miyim ?

patanol alerjiyi tedavi eder
..alerji azalırsa lens kullanılabilir

gizemm
29-04-2013, 05:03 PM
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim..